Helll-oooooooooo

posted in: scrapping | 5

Is there an echo in here, or am I really only talking to myself? *sniff*…

Oh well,

Hey, Cassie, I just finished this way cool layout that I am super happy with. Wanna See?

Yeah, sure, I’d love to see it.

Here it is :
Practice-makes-perfect

Hey, that’s such a cool layout… and isn’t Sammy just the cutest!

He sure is…. I’m very proud of him for learning this, all in one day.

So you should be.

Hey, Cassie, wanna go grab a coffee after you hang out the washing?

I’d sure love to.

Good. Me too.Happy Crafting - Cassie.

Please be aware that there may be affiliate links in this content. Your support allows me to keep creating for you!

5 Responses

  1. Well, it looks like you already said all I wanted to say! LOL!! Love this layout, such a great composition – the strips of paper particularly catch my eye. Hi!! 🙂

  2. Hey, Cass???
    *silence*
    Where are you, girl?
    *still silence*
    Oh. Ok! I’ll just have a conversation with myself.
    ‘Hey, didn’t Cassie do a fab job on her layout? I love the tones in her photo! Looks so great with that kit, too.’
    ‘Yup, yup, yup. She’s done a fantastic job!’
    🙂

  3. I dont want to interupt BUT this layout is brilliant!

    Great balance and love the photo’s!

    Sorry for interupting ;)lol

  4. Ohhh I am so sorry I wasn’t around!!! Been a bit of a stranger haven’t I. Will work on that…lol..

    This layout is gorgeous and oh my isn’t Sammy growing up so fast!!

    Catch ya soon.
    Sandi 🙂

  5. rofl you crack me up!! I think you need to get out a bit more though Cass LOL!!

    Gorgeous layout and as always you have got some wonderful piccies on there.

    Megan xx

Leave a Reply